loading...
ماریا
لایو بازدید : 1 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

قابل توجه محمد علی طالبی معاون سیاسی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان و غلامرضا محمدی مشاور امور فرهنگی و ارتباطات(بخوانید جاده ای) استاندار یزد: متاسفانه بسياري از مسئولان استان يزد در بي خبري و عدم اطلاع رساني به رسانه ها، ضعف خود را پنهان مي كنند. اين روند سبب شده تا كوچكترين حادثه اي در استان يزد به سرعت توسط افراد كم اطلاع كه در بيشتر مواقع شاهدان عيني ماجرا هستند، اطلاعات حادثه را به رسانه هاي غير متعهد ارائه دهند و امنيت استان را زير سئوال ببرند كه .......عدم پاسخگويي مديران كل و مسئولان روابط عمومي به تلفن هاي خبرنگاران، تكذيب بي مورد برخي وقايع و رخدادها، طفره رفتن از پاسخگويي، بي‌توجهي به خبرنگاران، برخوردهاي زننده و توهين آميز و ... از جمله مواردي است كه اغلب خبرنگاران يزد از آن گلايه دارند.........................


لایو بازدید : 1 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)


همیشه از لوازم آرایشی استفاده می کند


یکی از مهمترین دغدغه های والدین در دوران بلوغ ، آرایش کردن دختران است. بسیاری از والدین از استفاده فرزندشان از لوازم آرایشی شاکی هستند و می گویند ما نمی دانیم با این علاقه فرزندمان چگونه باید برخورد کنیم؟!

با افزایش شناخت و آگاهی درباره بلوغ و ویژگی های این دوران می توان علت علاقه مندی دختران به استفاده از لوازم آرایشی را مشخص نمود. توجه بیش از حد به وضعیت ظاهری و اندام، عمده ترین دلمشغولی ذهنی نوجوانان به خصوص دختران نسبت به خویش است. جنبه های منفی ظاهر، رشد نابرابر اندام ها، بزرگ شدن بینی و... به علت تغییرات نا بهنگام بلوغ است.


دختران با گرایش به استفاده از لوازم آرایشی می خواهند عیوب خود را بپوشانند و جلب توجه و ابراز وجود کنند. به هر میزانی که اعتماد به نفس کمتر باشد شدت تمایل به استفاده از این وسائل بیشتر خواهد بود. به دیگر سخن، اعتماد به نفس مولفه ای است که می تواند ریشه این نوع رفتار دخترانه باشد.




و اینجاست که نقش والدینی پررنگ می شود...

والدین عزیز می توانند:

با شناخت فرزند و با در نظر گرفتن توانمندی های او، الگوهای رفتاری مطلوبی را در فرزندشان ایجاد کنند و اعتماد به نفس آنها را افزایش دهند.


برای افزایش اعتماد به نفس دخترتان، راهکارهای زیر را به کار گیرید:

با دخترتان صحبت کنید: دوران بلوغ، دوران حساسی از زندگی است. در این دوره فرزند تان نیازمند توجه ویژه و بیشتری است. سعی کنید روابط عاطفی عمیق تری با آنها برقرار کنید. بهتر است ساعاتی از روز را به گفتگو با فرزندتان اختصاص دهید و درباره وقایعی که در طول روز اتفاق افتاده و یا درباره مسائلی که با آنها مواجه شده و یا متمایل به گفتگو راجع به آنهاست، صحبت کنید. در نشستی صمیمانه و صد البته دوستانه، درباره بلوغ و تغییرات جسمانی این دوران، با دخترتان صحبت کنید. به او کمک کنید به خود باوری برسد و تصویر بدنی مثبتی از خود داشته باشد.


دخترتان را با واقعیت آشنا کنید: گاهی نوجوان دچار آرمان گرایی می شود و تصویر بدنی ایده آلی از خود تصور می کند که چندان به واقع نزدیک نبوده و فرسنگ ها از حقیقت به دور است. دخترتان را با ماهیت واقعی تصاویر تبلیغاتی و مانکن ها آشنا کنید. به آنها بگوئید که بسیاری از عکس های روی مجلات ساختگی، دستکاری شده و محصول برنامه های فتوشاپ هستند. به آنها تفهیم کنید که تناسب اندام دلخواه آنان، نمادی از استانداری غیر واقعی است و تنها شاید درصد اندکی از مردم چنین تناسب اندامی داشته باشند.


خودباوری دخترتان را تقویت کنید: به او یاد دهید که خودش را به مقدار بسیار زیاد دوست داشته باشد. او باید بتواند چه درونی چه ظاهری، آن گونه که به نظر می رسد و یا متمایل است، خود را دوست داشته باشد. به او کمک کنید تا به خود اعتماد داشته باشد و به باور دوست داشتن برسد . اگر دخترتان به چنین خودباوری دست یابد هرگز تحت تاثیر اظهار نظر دیگران و تبلیغات قرار نخواهد گرفت.


ویژگی های مثبت دخترتان را بزرگ نمایی کنید: فرزند شما، در دوران حساس بلوغ، برای کسب اعتماد به نفس نیازمند توجه و حمایت عاطفی والدینش است. از سوی دیگر، شما آن هنگام تاثیر گذار هستید که بتوانید ویژگی های مثبت فرزندتان را ببینید و بگوئید. لذا، با تائید ویژگی های مثبت دخترتان می توانید تغییرهای بنیادینی در شخصیت او ایجاد کنید.


زیبایی دخترتان را تحسین کنید : زیبایی های ظاهری و باطنی او را تشویق کنید. با تمجید از زیبایی دخترتان، نه تنها حس توجه طلب او را اغناء می کنید بلکه وجود او را سرشار از امید و انرژی می کنید. این عبارات مثبت را به دخترتان هدیه کنید:

"از این که امروز توی جمع خوب صحبت کردی، به تو افتخار می کنم"، "این مدل مو بسیار بهت میاد" ،" امروز فوق العاده زیبا شده ای" و...


دخترتان را در آغوش بگیرید: اکنون همچون کودکی اش، دست نوازش بر سرش بکشد و هر از چند گاهی در آغوش تان بفشاریدش. با توجه و بذل محبت می توانید اعتماد او را به خود جلب کنید و در این دوران برزخی که برایش هنوز معنادار نشده است، همراهیش کنید.


سرزنش ممنوع!: نصیحت های مدام، انتقاد، سرزنش، عبارات گزنده و تحقیر کننده، نه تنها منجر به کاهش اعتماد به نفس می شود بلکه باعث خشم، لجاجت و دوری فرزند از شما می شود. پس به افکار، عقاید، باورها و کلام فرزندتان احترام بگذارید و از بیان هر کلام تند و کوبنده پرهیز کنید.

اگر می خواهید دخترتان به جای استفاده از لوازم آرایش به دنبال زیبایی های دیگر باشد ،باید کمی در نحوه ی تربیتی تان تجدید نظر کنید.


لایو بازدید : 0 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

1- امگا 3 همیشه هم خوب نیست
گاهی وقت ها آنقدر درباره نکات مثبت خبرسازی می شود که یادمان می رود نگاهی هم به ویژگی های منفی بیندازیم. نتیجه این شک کردن درباره امگا 3 نشان داد مصرف بیش از اندازه این ماده باعث تغییر عملکرد سیستم ایمنی بدن می شود و سیستم دفاعی نمی تواند ویروس ها و باکتری ها را دفع کند! دانشمندان گفته اند مصرف همزمان غذاهای دریایی، مکمل های غذایی امگا 3 و استفاده از مواد غذایی غنی از این ماده، مثل تخم مرغ یا آب پرتقال می تواند خطر افت کارکرد سیستم ایمنی را به دنبال داشته باشد.

نکته تکمیلی: حتی بهترین مواد غذایی هم اگر بی رویه مصرف شوند نتایج معکوس می دهند.

2- شکلات بخورید و لاغر شوید!
یکی دیگر از تحقیقات جالب سال گذشته ارتباط مصرف شکلات با کمر باریک شدن بود!

درادامه مطلب بیشتربدانید....


لایو بازدید : 0 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

سقف بدهکاری شهریه جهت انجام حذف و اضافه مبلغ 6/000/000 ریال می باشد. چنانچه مبلغ بدهکاری شما بیش از مبلغ مذکور می باشد مابه التفاوت را پرداخت نمایید تا پروفایل آموزش شما باز شود.

محل برگزاری کلاسهای 801 تا 814 دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز (بزرگراه گلستان- فرهنگ شهر) می باشد.

مرکز فناوری اطلاعات



لایو بازدید : 1 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)


هـــــــای فـــلانــی !



یادت باشـــــد ...


گاهی خسته است و


ظــاهــرش جــدیست ..

اما دلــی دارد کــه مهربانــی اش


بــه وسعت یــک اقــیانوس اســت !

بــد قــول نیست .. امــا گـرفتار است

بــا او راه بــیا ....!


خــسـته کــه باشد ..


تــنهایش نگــذار ...!


او تنها بودن را نیاموخته


تـــو دار است ..

اما از او بخواه تا حرفایش را بگـوید!


دیووانه نیست


اما یاد نگرفته مواظب خودش باشد


او تـمام دنــیای من است ...

مــبادا بــــیازاریش ...!!!

با تشکر از&˚°◦.♥ سها ♥.◦°˚&

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان





لایو بازدید : 13 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
خرید اینترنتی تخفیف ویژه دستگاه وکیوم و پلمپ کیسه های فریزر و نایلون,خرید پستی تخفیف ویژه دستگاه وکیوم و پلمپ کیسه های فریزر و نایلون,خرید ارزان تخفیف ویژه دستگاه وکیوم و پلمپ کیسه های فریزر و نایلون,تخفیف ویژه دستگاه وکیوم و پلمپ کیسه های فریزر و نایلون,خرید نقدی تخفیف ویژه دستگاه وکیوم و پلمپ کیسه های فریزر و نایلون,خرید آنلاین تخفیف ویژه دستگاه وکیوم و پلمپ کیسه های فریزر و نایلون,خرید تخفیف ویژه دستگاه وکیوم و پلمپ کیسه های فریزر و نایلون,فروش تخفیف ویژه دستگاه وکیوم و پلمپ کیسه های فریزر و نایلون,فروش پستی تخفیف ویژه دستگاه وکیوم و پلمپ کیسه های فریزر و نایلون,فروش اینترنتی تخفیف ویژه دستگاه وکیوم و پلمپ کیسه های فریزر و نایلون,فروش ارزان تخفیف ویژه دستگاه وکیوم و پلمپ کیسه های فریزر و نایلون,حراج اینترنتی با پایین ترین قیمت,حراج اینترنتی,حراج,خرید پستی,فروشگاه اینترنتی,تخفیف ویژه دستگاه وکیوم و پلمپ کیسه های فریزر و نایلون ارزان,ارزان ترین تخفیف ویژه دستگاه وکیوم و پلمپ کیسه های فریزر و نایلون,خرید اینترنتی ارزان تخفیف ویژه دستگاه وکیوم و پلمپ کیسه های فریزر و نایلون 

زيپ پك

ديگر نگران خراب و فاسد شدن مواد در يخچال نباشيد

ديگر نگران بو گرفتن سبزيجات و مواد پروتئيني در فريزر خود نباشيد

بدون اينكه دغدغه اي داشته باشيد مواد غذايي بخريد

داشتن مواد غذايي سالم حق شماست

مواد غذايي تازه تر از هميشه

هديه مناسب براي زندگي سالم

ماندگاري و سلامت مواد غذايي را با زيپ پك را تجربه كنيد

37_1384768160.jpg (530×420)

قیمت : 12,000  تومان

برای دیدن توضیحات بیشتر کلیک کنید


لایو بازدید : 1 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
از شنبه کارآموزیامون شروع شده.. این ترم برناممون خیلی فشرده شده..فقط سه شنبه چهارشنبه میریم

دانشگاه و بقیه روزها بیمارستانیم..شنبه انقد خسته شده بودم که حد نداشت ولی واسه یکشنبه تو

بیمارستان کنفرانس داشتم و باید آماده میکردم..یکشنبه صبح بقیه ی کارای کنفرانس و کردم و ساعت ۱۲

اومدم مغازه پیشت تا واسم پرینت بگیریشون.. بعدش سریع رفتم بیمارستان و خدارو شکر اونطور که میترسیدم

دیر نرسیدم و سر وقت رفتم.. دیروز ۳-۵ جشن به دنیا اومدن دخمل داییم بود و چون بیمارستان بودم نتونستم

برم..غروب تا بیمارستانم تموم شد رفتم خونه داییم. ۸ ازونجا اومدم و از خستگی فقط دراز کشیدم..

الانم که یکم وقت آزاد پیدا کردم اومدم نت خیلی وقت بود نمیومدم!

فردام که سه شنبس و ساعت ۳ میام پیشت عزیز دلم..با اینکه دیروز دیدمت ولی دلم خیلی واست تنگ شده:(

یه کوچولو دلم گرفته ولی مهم نیس خودت و ناراحت نکن قربونت برم..

مواظب خودت باش شوهل مهلبونم... میدوستمت عشقم........


لایو بازدید : 0 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

هوای خیابان دارم...
اشک به پایم سنگینی می کند...
ترانه هایت را بردار رفیق...
من و تو و خیابان...
و سیگاری که با صدای داریوش خوب می چسبد...




اونکه رفته دیگه هیچوقت نمیاد ....... 


لایو بازدید : 0 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

دانشجو بود، دنبال عشق و حال،خیلی مقید نبود،
یعنی اهل خیلی کارها هم بود،تو یخچال خونه ش مشروب هم میتونستی پیدا کنی….

از طرف دانشگاه اردو بردنشون قم…قرار شد با مرحوم آیت الله بهجت«ره» هم دیدار داشته باشن..


وقتی رسیدیم پیش آقای بهجت،بچه ها تک تک ورود میکردن و سلام میگفتن،آقای بهجت هم به همه سلامی میگفت و تعارف میکرد که وارد بشن…من چندبار خواستم سلام بگم…

منتظر بودم آقای بهجت به من نگاهی بکنن…امااصلا صورتشون رو به سمت من برنمیگردوندن…درحالیکه بقیه رو خیلی تحویل میگرفتن…

یه لحظه تو دلم گفتم:”"حمید،میگن این آقا از دل آدما هم میتونه خبر داشته باشه…تو با چه رویی انتظار داری تحویلت بگیره…!!!تو که خودت میدونی چقدر گند زدی…!!!”"

خلاصه خیلی اون لحظه تو فکرفرو رفتم…تصمیم جدی گرفتم که دور خیلی چیزا خط بکشم،وقتی برگشتیم همه شیشه های مشروب رو شکستم،کارامو سروسامون دادم،تغییر کردم،مدتی گذشت،یکماه بود که روی تصمیمی که گرفته بودم محکم واستادم.

،از بچه ها شنیدم که یه عده از بچه های دانشگاه دوباره میخوان برن قم،چون تازه رفته بودم با هزار منت و التماس قبول کردن که اسم من رو هم بنویسن،اما به هرحال قبول کردن…

اینبار که رسیدیم خدمت آقای بهجت،من دم در سرم رو پایین انداخته بودم،اون دفعه ایشون صورتش رو به سمتم نگرفته بود،تو حال خودم بودم که دیدم بچه ها صدام میکنن"حمید..حمید…حاج آقا باشماست”"
نگاه کردم دیدم آقای بهجت به من اشاره میکنن که بیا جلوتر…آهسته در گوشم گفتن:

{{{{{ یک ماهه که امام زمانت رو خوشحال کردی… }}}}}





لایو بازدید : 1 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
"آشپز كه دو تا شد، آش يا شور مي‌شود يا بي‌نمك.
" «لو كان فيهما ءالهة الا الله لفسدتا ؛
اگر در آسمان و زمين جز الله خدايان ديگري بود، فاسد مي شدند نظام جهان به هم مي‌خورد».(سوره انبياء، آيه 22)

از تو حرکت از خدا برکت .
" «و من يهاجر في سبيل الله يجد في الارض مراغماً كثيراً و سعة ؛
كسي كه در راه خدا هجرت كند، جاهاي امن فراوان و گسترده‌اي در زمين مي‌يابد». (سوره نساء، آيه 100)

"از آنجا مانده و از اين جا رانده.
" «خسر الدنيا و الأخرة ؛
در دنيا و آخرت زيان ديده است».(سوره حج، آيه 11)

"از ترس قالب تهي كردن."
«كالذي يغشي عليه من الموت ؛
كه گويي مي‌خواهند قالب تهي كند».(سوره احزاب، آيه 19)

"هر گلي بزني به سر خودت زده‌اي."
«ان احسنتم احسنتم لأنفسكم ؛
اگر نيكي كنيد به خودتان نيكي مي‌كنيد».(سوره اسراء، آيه 7)

"هفت جان دارد. " «فمثله كمثل الكلب ؛
مثل او همچون سگ است».(سوره اعراف، آيه 176)

"ماه زير ابر پنهان نمي‌ماند. "
«الان حصحص الحق؛

اكنون حقيقت آشكار شد».(سوره يوسف، آيه 51)

"ما را به خير و شما را به سلامت. "
«لكم دينكم و لي دين ؛

دين شما براي خودتان و دين من براي خودم».(سوره كافرون، آيه 6)

"گربه دستش به گوشت نمي‌رسيد، مي‌گفت گوشت بو مي‌دهد. "
«بل كذّبوا بما لم يحيطوا بعلمه ؛
اين منكران انكار چيزي را مي‌كنند كه علمشان به او احاطه نيافته».(سوره يونس، آيه 39)

"كوه به كوه نمي رسد، آدم به آدم مي ‌رسد. "
«و جاء اخوة يوسف فدخلوا عليه فعرفهم و هم له منكرون ؛

و برادران يوسف آمدند و بر او وارد شدند.او آنان را شناخت ولي آنان او را نشناختند».(سوره يوسف، آيه 58)

"عجله كار شيطان است. "
«فوكزه موسي فقضي عليه قال هذا من عمل الشيطان ؛
پس موسي مشتي به او زد و او را كشت.گفت اين كار شيطان است».(سوره قصص، آيه 15)

"به دعاي گربه سياه، باران نمي‌بارد."
«و ما دعاء الكافرين الا في ضلال ؛
و دعاي كافران جز در گمراهي نيست(و مستجاب نمي‌شود)».(سوره رعد، آيه 14)

"اگر علي ساربان است مي‌داند شتر را كجا بخواباند. " «الله اعلم حيث يجعل رسالته ؛
خداوند آگاه‌تر است كه رسالت خويش را كجا قرار دهد».(سوره انعام، آيه 124)

"بي‌گدار به آب نزن. " «و لاتلقوا بايديكم إلي التهلكة ؛
و خود را با دست خود به هلاكت نيندازيد».(سوره بقره، آيه 195)

"يك دست صدا ندارد. "
«و اعتصموا بحبل الله جميعا و لا تفرقوا ؛
و همگي به ريسمان خدا چنگ زنيد و پراكنده نشويد».(سوره آل عمران، آيه 103)

لایو بازدید : 4 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
 
 
پروفسور سمیعی در حالی مجری برنامه و عوامل بی بی سی را خطاب قرار داد که دشمنی های این شبکه با کشورمان به حدی رسیده که ایران از سوی عوامل این شبکه"جعلی" خوانده می شود.

 

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، "پروفسور مجید سمیعی" مبدع زیرشاخه ای از جراحی مغز، به نام «جراحی قاعده مغز» است. ایشان در زمینه جراحی میکروسکوپی مغز، روش های تازه و بی نظیری پدید آورده است.

 

پروفسور سمیعی مدت ها ریاست مجمع جهانی جراحان مغز و اعصاب جهان را بر عهده داشته و یکی از مشهورترین جراحان مغز و اعصاب و بنیانگذار رشته جراحی قاعده جمجمه در جهان می باشد.

وی که در کشور آلمان سکونت دارد، در مصاحبه ای با بخش فارسی بی بی سی (BBCPersian) به بیان زندگی و فعالیت های علمی و پژوهشی خود پرداخت.

 

مصاحبه های بی بی سی فارسی به طور معمول با طرح برخی سؤالات شیطنت آمیز همراه می شود و این شبکه انتظار دارد از مهمانانش جواب های دلخواه و منطبق با سیاست های ضدایرانی خود را بشنود؛ اما نکته جالب در این میان، جواب محکم و قابل تامل پروفسور سمیعی به سوال "عنایت فانی" مجری بی بی سی فارسی، بود.


لایو بازدید : 0 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

عملكرد ارقام سويا با كاربرد كودهاي آلي ورمي كمپوست، كمپوست، لجن فاضلاب و كود شيميايي



به منظور بررسي تاثير مقادير مختلف كودهاي آلي (كمپوست شهري، ورمي كمپوست و لجن فاضلاب) به همراه كود شيميايي سولفات پتاسيم و فسفات آمونيوم بر عملكرد و اجزاي عملكرد 3 رقم سويا، آزمايشي در سال 1385 در مزرعه تحقيقاتي دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري انجام شد.


آزمايش در قالب اسپليت پلات بر پايه طرح بلوك هاي كامل تصادفي با سه تكرار انجام شد. كرت هاي اصلي از 8 تيمار كودي شامل سطوح 20 و 40 تن در هكتار كمپوست شهري، ورمي كمپوست و لجن فاضلاب، كود شيميايي (75 كيلوگرم در هكتار سولفات پتاسيم و فسفات آمونيوم) و شاهد (بدون كاربرد كمپوست يا كود شيميايي) تشكيل شد، براي كرت هاي فرعي نيز سه ‍ژنوتيپ از سويا (لاين هاي 032، 033و رقم JK) در نظر گرفته شد.


نتايج نشان داد كه سطوح 20 و 40 تن در هكتار لجن فاضلاب، كمپوست 40 تن و تيمار كود شيميايي بالاترين عملكرد دانه را توليد كردند. بين ارقام مختلف سويا تفاوت معني داري از لحاظ عملكرد دانه، ماده خشك، وزن هزار دانه و تعداد دانه در غلاف مشاهده شد و بيشترين عملكرد دانه از ژنوتيپ هاي JK و 033 بدست آمد.


اثر متقابل كود و رقم بر تمام صفات مورد مطالعه به جزء عملكرد دانه معني دار بوده است. رقم JK و لاين 033 به ترتيب در تيمار كودي لجن فاضلاب و ورمي كمپوست 40 تن در هكتار بيشترين تعداد غلاف در بوته را توليد نمودند.


در ميان صفات مورد مطالعه به غير از وزن هزار دانه بقيه صفات از همبستگي مثبت و معني داري با عملكرد دانه برخوردار بودند. به نظر مي رسد كه كاربرد ضايعات آلي در نظام كشاورزي مي تواند راه حل مناسبي براي حفظ محيط زيست و بهينه سازي مصرف كودهاي شيميايي در كشورمان در نظر گرفته شود.


آ. متقيان، ه. پيردشتي، م. ع. بهمن يار ، ا. عباسيان 

پژوهشنامه اصلاح گياهان زراعي




براي اطلاع از طرح خريد تضميني ورمي كمپوست گروه ورمينو كليك كنيد يا از صفحه خريد تضميني ورمي كمپوست ديدن كنيد.

براي آشنايي با سرمايه اوليه فضا تاسيسات ملزومات مورد نياز توليد ورمي كمپوست و پرورش كرم خاكي آيزينيا در ابعاد كوچك كليك كنيد.

براي ديدن ساير مقالات ورمي كمپوست و كشاورزي كليك كنيد يا از صفحه مقالات ورمي ديدن كنيد.

لایو بازدید : 1 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

اين خواب عجب چيز خوبيه... يه خلاء عميق! يه حالت خلسه بين مرگ و زندگي. يه جور رفتن از زندگي كه توش هستيم به يه دنياي ديگه...

كلا خواب رو دوست دارم. احساس عجيبي به اين حالت دارم. حالتي كه تقريبا بين تمام موجودات مشتركه. بعد از خستگي يه روز... بعد از ساعت ها دويدن براي غذا و به دست آوردن امنيت... بعد از به دست آوردن خيلي از لذت هاي مادي... مي ري كه بخوابي... خوابي كه فقط خودت توش هستي و خودت... تنهاي تنها...

تو خواب حتي نگراني درباره فردات نداري. اصلا تو اون حالت هيچ غمي نداري... گريت نمي گيره. شادي رو حس نمي كني. حسي به جز حس خوب خوابيدن نداري.. و به نظرم اين يعني بهترين حالت زندگي...

من فكر مي كنم خواب يه جور مرگه. يه مرگ كوتاه. رفتن به دوردست ها و بودن در كنار خود ادم. خواب يعني رفتن به روياهايي كه تو بيداري حتي قادر نيستي بهشون فكر كني... اما تو خواب... ميري و خودتو حس مي كني تو تمام روياهات. مي ري و مي ري تا مي رسي به جاهايي كه هيچ وقت اونجا نبودي. با كسايي كه شايد هيچ وقت نديديشون و يا ديديشونو و ...

خواب رو دوست دارم. حس تو خواب بودن رو دوست دارم. وقتي كه كاملا ذهنت از اين دنيا رها مي شه و ديگه هيچي رو حس نمي كني... اصلا گاهي مي شي يه آدم ديگه. اوني كه خودت مي خواي. ديگه نقش بازي نمي كني... تو خواب خودتي... خود خودت...

شب رو با خواب دوست دارم. عمق شب رو به خاطر عمق خواب و دور شدن از دنيا دوست دارم... دلم يه خواب عميق مي خواد... و شايد يه خوابي بلند تر از خواب هاي هر شب...

پي نوشت: دلم عجيب گرفتست... هواي سفر نداري؟؟


لایو بازدید : 0 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
اغا تا حالا دقت کردین روزایی که یه قرار مهم دارید یا میخواید برید جایی که براتون خیلی مهمه یه اتفاقی روصورتت میوفته که ضایت کنه یه جوش اندازه لوبیا یا با ژیلت صورتتو میبری حالا تو بیهوده ترین روزای زندگیت با زیبا ترین چهره ممکن زندگی میکنی .

دقت کردین ؟
هنوزم که هنوزه، هستند کسایی که وقتی میخوای بری بیرون
میـپـرسن: ”کجا!؟“
و بلافاصله بعد از شنیدن جواب ”میــــرم بیرون“
از جانب شما قانع شده و به آرامش خاصی میرسند


عاققا دقت کردین تام و جری در حالت عادی هیچ لباسی نپوشیده اند ولی وقتی میخوان بپرند تو آب شرت می پوشند.
جفتشون از همدیگه گودزیلاتر!!!!!!!!!!!!!!
اصن یه وضیه!!!!!!!!!!!!!!!!
نخند بابا
دقت کردین هیچکس موقع کار با کامپیوتر دوست نداره کسی کنارش باشه؟؟ حتی خودمون!!

خداییش تاحالادقت کردین نصف جواب سوالای جغرافی این بود:۱آب وهوای مناسب۲خاک حاصلخیز۳زمین مساعد.


لایو بازدید : 4 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)


1-اهرام ثلاثه مصر:


سه هرم به شكل جالب با بناي عطيم در محلي به نام جيزه نزديك قاهره قرار دارند اين اهرام در قرن 28 قبل از ميلاد توسط سه فرعون به نام هاي كئوس و مي كرينوس و كفرن ساخته شده اند.

بلندترين هرم هرمي است كه به نام خئوپس كه ارتفاع اوليه آن 147 متر بوده ولي به اكنون پس از گذشت حدود 48 قرن بر اثر فرسايش 10 از ارتفاع آن كاسته شده است .

ضلع مورب اين هرم 227 متر بود و اين اثر عجيب زميني را به مساحت 50000 متر مربع را اشغال نموده است.

به نوشته هردوت  400000 كارگر و برده به مدت 20 سال براي ساختن اين بنا به كار گرفته شده است حجم اوليه اين بناي عظيم و عجيب دو ميليون و هفتصد متر مكعب و وزني معادل 8 ميليارد كيلو بوده است. سنگهاي بكار رفته در اين هرم و اهرام ديگر را از نقاط كوهستاني بسيار دور (احتمالا از شرق رود نيل ) به اين محل حمل كرده اند.

راه ورودي هرم كه يكراست به طرف شمال مي رود اگر خط فرضي از آن امتداد يابد با چند درجه اختلاف به نقطه قطب شمال منتهي مي شود(اين اختلاف درجه به علت پيدايش انحراف در محور حركت وضعي زمين نسبت به مدار حركت انتقالي مي باشد).

2- باغ هاي معلق بابل


تمدن بابل بر كسي پوشيده نيست شيوه هاي معماري و آثار بدست آمده چنين عظمتي را در اين سرزمين به اثبات رسانده است.

برج بابل از عالي ترين نشانه معماري بشري است كه داراي اهميت هفت برج بزرگ جهان با ديواره هايي كه از كاشي هاي منقش و درخشنده بوده است و هر برج 200 متر ارتفاع داشت در نزديكي برج بابل قصر با شكوهي توسط بخت النصر پادشاه بابل ساخته شده بود با ديواره هاي آجري زرد رنگ و كف سنگفرش با مجسمه هايي تراشيده از سنگ به شكل شير.

اين باغ هاي كه به روايتي 5 تراس منطبق بودند به دستور نينوس پادشاه ديگر بابل براي همسرش  سميراميس در كنار رود فرات بنا گرديدند.

براي آبياري درختان هيك از طبقات آب فرات را مستقيما به آنها  تا بالاترين قسمت هدايت مي كردند.

3- برج دريايي اسكندريه:



اين برج بنام فار در نزديكي بندر اسكندريه در مصر در درياي مديترانه فعلي بنا گرديده بود تا با اتشي كه در انتهاي آن روشن بود راهنماي كشتي ها باشد. اين برج در 247 الي 304 از ميلاد به دستور بطليموس دوم جانشين اسكندر ساخته شد.

اين برج بر روي پايه اي 4 گوش كه 69 متر ارتفاع دارد  كه خود پايه 4 گوش نيز بر روي بناي 8 ضلعي 38 متري قرار داشت برج 9 متري ديگري نيز بر روي اين برج بنا شده بود كه فانوس دريايي بر روي آن پرتو افكن باشد.

اين برج در سال 1357 ميلادي در اثر زلزله به كلي ويران شد و اثري از آن به جاي نمانده است

4- مجسمه رودس:


جزيره رودس در درياي اژه مديترانه در جنوب غرب كشور تركيه واقع شده است متعلق به كشور يونان مي باشد. مردم اين جزيره در زمان هاي قديم عموما ملوان بودند و در مجسمه ساري مهارت زيادي داشتند.

به نوشته مورخان در اين جزيره بيش از صد مجسمه غول پيكر ساخته شده است و عجيب ترين آن مجسمه برنزي بود كه به رودس معروف است كه نام واقعي آن هليوس يعني يا رب النوع خورشيد بوده است.

ارتفاع اين مجسمه حدود 40 متر بود كه به سال 280 قبل از ميلاد ساخته شد ولي 56 سال بعد به دليل زلزله شديد ويران شد.

5-مجسمه زئوس:


عكس اين مجسمه از روي سكه بدست آمده استن كه نشان مي دهد زئوس با حالتي اخم آلود بر تخت نشسته است تختي از عاج و آبنوس با طلا و جواهر آلات گرانبها.

مجسمه زئوس از طلا تراشيده بود و تاجي از طلاي خالص به شكل خار بر روي سر داشت و مجسمه اي از الهه پيروزي در دست راست و عصاي سلطنت را بر دست چپ داشته است.اين مجسمه به علت جنگ هاي روم و يونان از بين رفت.

معبد دیان(دیانا):

در قرن 6 قبل از ميلاد براي الهه شكار و ماه در سونان ساخته شد. محل بناي اين معبد در جايي بود كه احتمال تخريب بسيار كم بود  و اين معبد از مرمر خالص ساخته شده بود.

ساختمان اين معبد به سال 400 ق م پايان يافت ولي در سال 346 ق م بر اثر آْتش سوزي مهيبي از بين رفت.آتش سوزي اين معبد عمدي بوده و به دست شخصي به نام ارستورات به آتش كشيده شد. اين بنا مجددا ساخته شد ولي مجددا نيز شخصي به نام هردسراتس از سركردگان قوم گت آن را خراب نمود.

7-مقبره موزول:


اين مقبره به دستور زن پادشاه موزول ساخته شد اين بنا در شهر هاليسكارناي ناحيه كاريس بنا گرديد.اين بنا به وسيله سواران سن ژان تخريب گرديد تا از سنگ هاي آن براي ساختن برج ها استفاده شود.امروزه آثار آن فقط در موزه لندن نگهداري مي شود.


لایو بازدید : 0 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهران پاشازاده به نام الان آرزوتم

ترانه سرا و آهنگساز : مهران پاشازاده / تنظیم و میکس مسترینگ : استاد مصطفی خسروی

Mehran Pashazadeh – Alan Arezootam دانلود آهنگ جدید مهران پاشازاده به نام الان آرزوتم

————————————————————————————–

————————————————————————


لایو بازدید : 0 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
files_cars_5683205[c60d4d6c60241b0c5f2da538ee49e3dc].jpg


ماحصل ده ها سال تولید خودروهای اسپورت شرکت سوزوکی از همان آغاز تولید مورد توجه و استقبال بازارهای جهانی قرار گرفته است. ابعاد بسیار مناسب گراند‌ویتارا، تسلط به جاده در هنگام رانندگی، سوار و پیاده شدن آسان، امکانات ایمنی و رفاهی آن در کنار نمای ظاهری زیبا و منحصربفرد و قیمت مناسب، سوزوکی گراند‌ویتارا را در گروه بهترین خودروهای هم رده موجود در بازار قرار داده است. مزایای ذکر شده لازمه یک خودرو لوکس شهری است که گراند‌ویتارا همه آنها را در قالب یک خودرو چندمنظوره به شما ارائه می کند.


لایو بازدید : 5 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

دل من دیر زمانیست که میپندارد:
“دوستی” نیز گلی ست
مثل نیلوفر و ناز
ساقه ترد ظریفی دارد
بی گمان سنگ دلست آنکه روا میدارد
جان این ساقه نازک را نادانسته بیازارد!
در ضمیری که زمین من و توست
از نخستین دیدار؛
هر سخن،هر رفتار
دانه هایست که می افشانیم؛
برک و باریست که می رویانیم،
آب و خورشید و نسیمش “مهر”است
گر بدان گونه که بایست به بار آید
زندکی را به دل انگیزترین چهره بیاراید
آنچنان با تو دارامیزد این روح لطیف
که تمنای وجودت همه او باشد و بس
بی نیازت سازد از همه چیز و همه کس
زندگی گرمی دل های بهم پیوستست
تا در ان دوست نباشد همه درها بستست
در ضمیرت اگر این گل ندمیدست هنوز
عطر جان پرور عشق
گر به صحرای وجودت نوزیدست هنوز
دانه ها را باید از نو کاشت
آب و خورشید و نسیمش را از مایه ی جان
خرج میباید کرد
رنج میباید برد
دوست میباید داشت


لایو بازدید : 0 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

»» آشنایی اجمالی با امام زمان(عج)

 

آشنایی اجمالی با امام زمان(عج)

در حدیث دیگری نقل است: فضیل از امام باقر ـ علیه السلام ـ پرسید: آیا برای ظهور, وقتی معین شده است؟ آن حضرت فرمودند: تعیین کنندگان وقت ظهور دروغ می گویند! تعیین کنندگان وقت ظهور دروغ می گویند! تعیین کنندگان وقت ظهور دروغ می گویند.[1]
مطلب دیگر این که امام رضا ـ علیه السلام ـ می فرماید: قائم شما وقتی ظهور کند چند نشانه دارد: با آن که بسیار عمر کرده است اما گویی چهل سال یا کمتر دارد, دیگر این که با گذشت روزها و شب ها پیر نمی شود تا آن که أجلش فرا رسد.[2]
نشانه های ظهور
نشانه های ظهور حضرت مهدی ـ علیه السلام ـ را که در کتاب های حدیثی نقل شده است را می توانیم به سه نوع تقسیم کنیم:
نخست: نشانه های عمومی که از انحرافات کشورهای اسلامی و غیر آن بر می خیزد و جوامع بشری را آلوده می کند این نشانه ها ممکن است ده ها سال پیش از ظهور پدید بیابد. مانند رواج ربا خواری و فساد و فحشا.
دوم: نشانه هایی که سالیان اندکی پیش از ظهور وجود می یابند و از جمله پیشگویی هایی از حوادث آینده به شمار می آیند مانند خروج سفیانی, قاتل سید حسنی و ...
سوم: نشانه هایی که در همان سال ظهور یا یک سال پیش از آن تحقق می یابند. این نوع علائم بر دو قسمند:
الف) نشانه های غیر حتمی یعنی آن هایی که وقوعشان حتمی نیست مانند جنگ جهانی سوم, بارش باران فراوان.
ب) نشانه های حتمی که بی شک تحقق می یابند و آن ها پنج تا هستند که برخی چند روز پیش از ظهور موجود می شوند بعضی چند ماه پس از ظهور و برخی در آغاز قیام حضرت مهدی به وقوع می پیوندند.[3]ادامه مطلب... 

 


لایو بازدید : 0 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

حتما این فروشگاه که در زمینه فروش پشتی طبی باراد فعالت می کنه را ببینین قیمت پشتی های طبیش خیلی مناسبه در این سایت آمده است :

پشتی طبی یکی از محصولات پر فروش می باشد که مخصوص کسانی است که کار آنها بصورت نشسته می باشد مخصوص اداره جات و رانندگان تاکسی می باشد .اگر شما هم هنگام کار کردن با در عضلات گردن و کتف مواجه شده به این معنا است که شما کم کم دارید به آرتروز گردن نزدیک می شوید و این معنای خوبی ندارد حتما شما هم می دانید که در هنگام نشستن باید حالت کمر حفظ شود که به کمر و گردن شما فشار وارد نشود .برای اینکار ما مشکل شما را تا حدی کم کرده ایم با خرید پشتی طبی صندلی می توانید براحتی به کار خود ادامه دهید .این محصول نیز برای پشتی طبی صندلی ماشین نیز تهیه شده که می توانید بر روی صندلی ماشین نصب کنید و از رانندگی نیز لذت بیرید .

 

پشتی طبی 

پشتی طبی

پشتی طبی باراد

پشتی طبی باراد

پشتی طبی صندلی

پشتی طبی صندلی

پشتی طبی صندلی ماشین

پشتی طبی صندلی ماشین

خرید اینترنتی پشتی طبی

پشتی طبی باراد

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد

buy2

برگرفته از سایت : قیمت پشتی طبی بارد


لایو بازدید : 0 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
وقتی صدایش ک میکنم فقط و فقط باشنیدن " جان دلم" آرام میشوم ^_^

لایو بازدید : 1 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

مریلا زارعیهمه چشم‌ها به سیمرغ بلورین جشنواره فجر32 بود که خانم مریلا زارعی جمله‌ای را                                                                                                                                  اظهار کرد و بوسیله آن جمله هزاران قلب عاشق را با خود همراه کرد و آن قلب مادران شهدا بود 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 95